Parcari prin Bucuresti

24 decembrie. Ce poate fi mai frumos decat mersul pe jos pana acasa, dupa o zi in care oricum ai frecat menta. Parca privesti cu alti ochi lumea din jur, esti mai tolerant la idiotii care trec de semafor si se opresc pe trecerea de pietoni. Toate bune si frumoase pana cand il vad pe unul parcat aiurea pe trotuar. In urma cu cateva saptamani am aflat de blogul Am parcat de-a-n pulea!!! via Bukresh Blog. Mi s-a aprins instant beculetul si am scos surogatul de aparat foto sa trag o imagine:

Un bou

Initial parea un simplu subiect foto pentru blog insa cand m-am apropiat de masina am vazut ca deja campania parchez.ca isi facuse efectul. Si pe fata si pe spate.

Un bou

Deci se poate!


5 comentarii on “Parcari prin Bucuresti”

  1. admin spune:

    Ba da, insa cred ca e mai ok o actiune temporara de genul stickerului

  2. […] bine, exista solutii temporare de batut obrazul. Usor de fabricat, satisfactie […]

  3. radu oltean spune:

    Buna
    Vreau sa popularizez si pe blogul tau o chestie ff nasoala. Se doreste
    ne-votarea in parlament a unei legi care mai proteja cat de cat patrimoniul arhitectural, spatiile verzi etc. In acest scop se va organiza de catre toate ONG-urile care se chinuie sa „salveze” Bucurestii un miting la parcul izvor pe 17 martie, orele 8-10. Scopul e nobil asa ca nu te supara.
    vezi link:
    http://art-historia.blogspot.com/2009/03/se-doresc-zgarie-nori-peste-tot.html
    Chiar arunca-ti o privire. E pe bune!

    dupa expirarea momentului poti sterge mesajul…

  4. alexGhe spune:

    foarte bine…foarte bine! dar in log de un porc zambaret eu in continuare sustin ca ar trebui sa fie unul nervos … eventual sa-i bata obrazul idiotului, respectiv idioatei care lasa tabla in halul ala!
    Eu cum n-am bani sa cumpar stick-ere o sa merg in continuare pe trotuar si cand dau de o masina… ii las o amintire in felul meu!


Lasă un răspuns

