Bărbat sau femeie?

    Pentru cei care nu ştiu, s-a deschis la Teatrul Naţional, până pe 3 februarie, o expoziţie de fotografie din perioada comunistă. Interesat fiind, mi-am făcut putin timp şi “am tras o fugă”.

Nu am mai fost niciodata la o expoziţie în incinta teatrului aşa că orice om normal ar fi intrat pe accesul principal. Deschid monumentala uşă în stil neo-renascentisto-corean şi intru în clădire. Nimeni. Mai deschid o uşa. Nimeni. Era ciudat să nu te întampine nimeni.

În partea stanga stătea scris cu litere roşii pe o uşa  “birou”. Deja mă simteam într-o cladire părăsită, uşa era deschisă. Ciocăn în uşă şi zic:

- Bună ziua!

- Bărbat sau femeie? se auzi o voce din interiorul camerei.

- Bărbat!

- O secunda, mă schimb.

Singura persoană din comitetul de primire  era o una care se “schimba”. Au urmat apoi scuzele de rigoare şi am primit indicaţia.

Frumoasă piesa!

Un comentariu on “Bărbat sau femeie?”

  1. your's truly spune:

    Comitetul oamenilor sanatosi te saluta!


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.